HomeРазвлеченияRelated VideosMore From: ItsJerryAndHarry

The Dropper (ItsJerryAndHarry)

30279 ratings | 4613669 views
THE DROPPER 2! http://www.youtube.com/watch?v=4rA5tGnvq7M Hello Fart Army! Join Jerry And Harry in their epic adventure in "The Dropper"! Here is the link to this awesome map (Tell them JerryAndHarry sent you =D): http://www.minecraftforum.net/topic/857875-advpuz-the-dropper/ If you enjoyed, leave a like if you want and tell us what you want to see next! Server IP: play.itsjerryandharry.com Gaming channel: http://youtube.com/jerryvsharry Facebook: http://www.facebook.com/ItsJerryAndHarry Twitter: http://www.twitter.com/JerryAndHarry Extra credits: http://www.incompetech.com http://audiomicro.com
Html code for embedding videos on your blog
Text Comments (9065)
flashdawnX (4 hours ago)
This video is giving me nostalgia
FreddyMan9000 (5 days ago)
At 13:14 🤣😂😂🤣🤣🤣🤣🤣🤣
Rachelle Mea (7 days ago)
1:12 he said OH SHIT
ooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo
BSkillDaGamer (13 days ago)
13:02 Illuminati?
Bartosz Leśniak (13 days ago)
Poooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooop
ItzSputnix (15 days ago)
7:17 eat an potion of healing
Alex Ruth Katz (15 days ago)
Are you guys twins BTW I've been a subscriber for years
Simon Schmitt (17 days ago)
You are crazy!
Keira Chris Casapao (18 days ago)
Harry: go upside down Jerry: no I’m too lazy Harry: the viewers can do it Me: no I’m lazy too!
GD Duhpowah (19 days ago)
I remember this
Somebody Help (22 days ago)
I remember always watching this video but my brother stopped me from watching it because he said you guys sweared a lot 😂 He was a fan too, and I still watched your videos. Yet, he would always teach me how to play many violent games xD
Barna 48 (22 days ago)
0:56 human bridge
SuperShaggySandwich (24 days ago)
This channel was my childhood. :(
Mr.Rabil. S (26 days ago)
Always joke dude !
Nayeishka Oliva (27 days ago)
Xoxo i think is L.o.v.e
Nemes Júlia (27 days ago)
Poop chiken
Puppet Plays (28 days ago)
I love ur channel! :V
SingollerPlayz GG (28 days ago)
Broooooooo they swear i didnt know that
SingollerPlayz GG (28 days ago)
You said no shit
retr0 (28 days ago)
Fav itsjerryandharry vid
Max Skates (28 days ago)
Omg that panic when the poop was in the toilet 0_0
Henri Mathern (29 days ago)
The chicken was brown
Mongol Gamer (29 days ago)
too boring i slept on my desk
Big Smoke Gaming (29 days ago)
This is the first time i watched video in youtube
fun gamesforever (1 month ago)
They sound like teenagers when they scream
Lovekids TV (1 month ago)
10/10
Alz3ctTheNoOb (1 month ago)
Who watch 2018
Serious_Fox (1 month ago)
Those......Drops......Are.........AWESOME
Harry and marry died 2017
Loki Cat (1 month ago)
Mark Zadkiel Gargaritano what do you mean???
this is classic!!!
The GreenWolf (1 month ago)
Clip @ 7:31 !!! ur welcome. :P 😊 😃 😊 Idk their names so ill make their own names. :P Soldier: Oh zit oh zit holi crhap crap. Steve hat man: no, man, it’s okeh, i have an apple. C’mon take this apple Soldier: ok, pass me one of those apples 🤤 Steve hat man: der. Soldier: oh yes. tHaNK yUoOO Hahahaha why do they always crack me up 😂
Kido Dosu™ (1 month ago)
resouces
Fluffy Wolf (1 month ago)
I have a problem with your sneezing Lol Best channel
David Maskot 3 (1 month ago)
1:12 oh sh*t
Cobra Gaming (1 month ago)
2018?
If you drink a night vision potion in the nether, it’s red
I laughed so hard when jerry said OH SHIT
Olaas 647 (1 month ago)
3:12 Multipla lol
Lara Škofljanc (1 month ago)
👌😎
Aapo Korhonen (1 month ago)
"Level 2 The Fall no shit" 😂😂😂
Elliott MasonVlogz (1 month ago)
He Was Like Dantdm At 1:51
Farid Harya (1 month ago)
Speak like robots
Blueberry the Wolf (1 month ago)
Ꮜm ᏫᏦᎯᎩ?...
Blu3PotatoPleb (1 month ago)
0:59 *Jerry:* *How can You stay in a bed like this?* *Me:* *Its all about BALANCE!*
ItzIVAN (1 month ago)
Hollo jerry and harry
Claude Clew (1 month ago)
BROWN CHICKEN?
OmqItsCyc Lops (1 month ago)
16:00 ѕαтιѕfιє∂?
Henry Haag (1 month ago)
13:12 :/
General Gigan (1 month ago)
Impossible staircase- *OH SHEEIT*
Saalik Simhan (1 month ago)
The funniestpart is💩💩💩💩😂😂😂
who is watching this in 2018
Ardin Gilardino (2 months ago)
Snack case
Ardin Gilardino (2 months ago)
plus 13:54 Jerry or Harry that says BULLSHIT
Mishel Cadena (2 months ago)
13:14 lol he said oh shit first time I heard him say a bad word
Mishel Cadena (2 months ago)
So old omg
DailonYT (2 months ago)
lol you can go to a online server and find all these lvls
Shane Arnesto (2 months ago)
Did anyone notice that they dont get any diamonds
Irwin Trestiza (2 months ago)
I mean download multiplayer master now for free you can caht play with other online players☺☺🤔
Irwin Trestiza (2 months ago)
Omg i wish i can meet you in multiplayer minecraft
charlie wiechert (2 months ago)
18:19 ihave a problem LOL
charlie wiechert (2 months ago)
I mean 4:11
lovesslimez lol (2 months ago)
Whats the server name of the game
this is the blue channel (2 months ago)
They tried to make the gameplay quick as possible
EleVlogs (2 months ago)
13:14 *BEST PART*
WHO WATCHED THIS IN 2018?!?!
Sherra Andres (2 months ago)
2:45
Aceysa2526 (2 months ago)
2:39
Sherra Andres (2 months ago)
2:17
When they somehow open the stall door
Rale95 (2 months ago)
Jerry is loserrrrr!
ThatJGamerTV (2 months ago)
2:58
Mr Oofio (2 months ago)
Are u two twins? They sound the same
05TigerGirl MINECRAFT (2 months ago)
Whoa guys profanity... oh f*ck @ 13:50
05TigerGirl MINECRAFT (2 months ago)
Anyone hear holy sh*t
namothegamer loychoosak (2 months ago)
This is pvp more than dropper
Deangelo Villarreal (2 months ago)
7:27
A brown chicken good old times
Letilo N (2 months ago)
Uh There was one Diamond in Every level.... In a chest hidden in the map
Elena Nermal (2 months ago)
in 1:36 bad word!
dq9 (2 months ago)
and me
CreeperQueen 03 (3 months ago)
Yo idk but I watched this when I was like 8 and I now come back 3 years later wtf😂 /Edit\ dude I love there laughs
Zackarie Andrews (3 months ago)
5:34 and 13:14, I died.
Ken Revil (3 months ago)
I played this map. :)
jesse thein (3 months ago)
5:40
jesse thein (3 months ago)
Jerry you said a bad word
Chiemi Lee (3 months ago)
Is Harry and Jerry twins? Like if ya want to know!
Colin Perez (1 month ago)
Stop begging for likes dumb ass
Jesus mata (3 months ago)
That’s weird sneez I sneez more loud I’m like aaaaa chuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! LOL
DanSan 05 (3 months ago)
13:14 Impossible stairca- OH SHIT
Jeff Li (3 months ago)
2095th dislike!
Jeff Li (3 months ago)
FUCK THIS SHIT
DaUnicorn Girl23 (3 months ago)
Jerry just said in 5:46 he said that #SHIT tho
Apple Tri (3 months ago)
Who is watching this at 2018
dk narciso (3 months ago)
Face Reveal plzzzz
dk narciso (3 months ago)
2 million subs
Fruitzy_ Land_123 (3 months ago)
Don't say swear words
Bolla (3 months ago)
My favourite video, i used to watch it 500 times
Where are these guys from? They don't sound American
Charlot Muñoz (3 months ago)
are you twins?
PNutB Gozzo (3 months ago)
Yep it's upside down
MachineGun (3 months ago)
Who came here from the latest build battle video?
Shermann Fegelein. (3 months ago)
Forgotten and Abandoned Minecraft Map.
Francisco M (3 months ago)
2:58 (Save)
5days_ (3 months ago)
first minecraft video i ever have watched.. nostalgia

Would you like to comment?

Join YouTube for a free account, or sign in if you are already a member.