HomeМузыкаRelated VideosMore From: Official Arctic Monkeys

Arctic Monkeys - Do I Wanna Know? (Official Video)

3471605 ratings | 667969477 views
Arctic Monkeys - 'Do I Wanna Know?' from 'AM', released 2013 on Domino Recording Co. Subscribe to Arctic Monkeys on YouTube: http://bit.ly/ArcticMonkeysYT Buy ‘AM’ CD/LP: http://smarturl.it/ArcticStore Digital: http://bit.ly/AMAMi Stream & Save: http://bit.ly/AMAMSP Arctic Monkeys’ new album ‘Tranquility Base Hotel & Casino’ is out now on Domino Record Co. Buy & listen: http://smarturl.it/TranquilityBase Follow Arctic Monkeys: Newsletter: http://smarturl.it/ArcticSubscribe Spotify: http://smarturl.it/TBHCSave YouTube: http://bit.ly/ArcticMonkeysYT Facebook: http://smarturl.it/ArcticFB Twitter: http://smarturl.it/ArcticTW Instagram: http://smarturl.it/ArcticIN Follow Domino Record Co: YouTube: http://smarturl.it/DominoYT Website: http://smarturl.it/DominoRecordCo Facebook: http://smarturl.it/DominoFB Twitter: http://smarturl.it/DominoTW Instagram: http://smarturl.it/DominoIN
Category: Музыка
Html code for embedding videos on your blog
Text Comments (99972)
Arctic Monkeys’ new album ‘Tranquility Base Hotel & Casino’ is out now on Domino Record Co. Buy & listen: http://smarturl.it/TranquilityBase More from Arctic Monkeys on YouTube: http://smarturl.it/BestOfArcticMonkeys
Georgina Mendes (1 day ago)
Official Arctic Monkeys 😍😍😍
Lani Thompson (1 day ago)
🤩🤪❤
Max Maximus (2 days ago)
Great!!
*Riki Bros* (2 days ago)
:3
Rigoberto Centeno (3 days ago)
Official Arctic Monkeys is 10000000000000000 times better than Justin bieber
Correo Cardona (4 minutes ago)
0:20
Aileen Despessailles (6 minutes ago)
0:20
Johannes Guanizo (6 minutes ago)
2028 anyone?
Johannes Guanizo (5 minutes ago)
Fuck wrong timeline *jumps back in tardis*
Sophia Simpson (47 minutes ago)
"Don't do drugs kids, you'll see some weird shit"
M4MA (1 hour ago)
2019
M4MA (1 hour ago)
jeeeeeee
Amazing Cars (2 hours ago)
Algún argentino?
Eric Harris (2 hours ago)
2013?
Daniel Macêdo (2 hours ago)
Cade os BR nessa bagaça?!?
Nicoly Felix Martins (1 hour ago)
KK EAE MEN
ARRIBA ESPAÑA!!!!
Megan Nihart (3 hours ago)
jme3et 2002 be like
Leonardo (3 hours ago)
WE WANNA A 2.0 A.M.
Leonardo (3 hours ago)
A.M >>>>>>>> TRANQUILITY BASE
That1Guy (4 hours ago)
i think my eyes have aids
rabiux 11 (6 hours ago)
Me suena a neshudo:v
Brayan9 Magdaleno (11 hours ago)
vengo del 2028 y soy humano , Tu Crees xdxd
Justin Poly (12 hours ago)
Love
The Mediocre Gatsby (14 hours ago)
A line is more of a bad ass then I am, Damn.
Did anyone elses phone give a little shake at 4:06
NRAS 1102 (15 hours ago)
108k people who have bad taste 😂
Jose Lopez (15 hours ago)
Puto El Que Lo Lea :v
suena a tan ... soy un csm y te culeo cuando quiero :P
ナヴアロヨセリン (17 hours ago)
La mejor
Jevofdoom 1234 (18 hours ago)
Your mom is gay
Luis Castro Vega (19 hours ago)
lo mas chido #chido
Abdullah Almalki (20 hours ago)
peaky blinders :( i love it.
Omg, I Love so Much
Saimon.André (20 hours ago)
jasmine alejandra (22 hours ago)
My favourite song of all time
Amelie Savova (23 hours ago)
3:39 😂😂😕
gustavo de la cruz (23 hours ago)
es mejor bon jovy!!!
Renan (23 hours ago)
CARAI MANE MUITO BOM
Snap Chat (1 day ago)
2020 *Squad where* *yah* *at?*
Heiko Schmidt (1 day ago)
epic
Mirela martins (1 day ago)
Oi
Toby Baerman (1 day ago)
yup
TomaHawk (1 day ago)
codish anyone :)
kaia Limon (1 day ago)
Que maravilla!.. ❤it makes me fly
Junia Maria (1 day ago)
Have you got color in your cheeks' Do you ever get the feeling that you can't shift the tide That sticks around like something's in your teeth And some aces up your sleeve I had no idea that you're in deep I dreamt about you near me every night this week How many secrets can you keep' 'Cause there's this tune I found that makes me think of you somehow When I play it on repeat Until I fall asleep Spilling drinks on my settee If this feeling flows both ways (Sad to see you go) Was sorta hoping that you'd stay (Baby we both know) That the nights were mainly made for saying things that you can't say tomorrow day Crawlin' back to you. Ever thought of calling when you've had a few? 'Cause I always do Maybe I'm too busy being yours to fall for somebody new Now I've thought it through Crawling back to you So have you got the guts? Been wondering if your heart's still open and if so I wanna know what time it shuts Simmer down and pucker up I'm sorry to interrupt it's just I'm constantly on the cusp of trying to kiss you I don't know if you feel the same as I do But we could be together, if you wanted to If this feeling flows both ways (Sad to see you go) Was sorta hoping that you'd stay (Baby we both know) That the nights were mainly made for saying things that you can't say tomorrow day Crawling back to you Ever thought of calling when you've had a few? (calling when you've had a few) 'Cause I always do ('cause I always do) Maybe I'm too busy being yours to fall for somebody new Now I've thought it through Crawling back to you, (do I wanna know?) If this feeling flows both ways (Sad to see you go) Was sorta hoping that you'd stay (Baby we both know) That the nights were mainly made for saying things that you can't say tomorrow day Too busy being yours to fall (Sad to see you go) Ever thought of calling darling? (Do I wanna know) Do you want me crawling back to you?
Sukma Wijayanti (1 day ago)
Hello
Ludmilla Santos (1 day ago)
Isso que é música ❤
shadow wolf (1 day ago)
I lve this song ! It's one of my favourite songs !!!!!!!!!!!!! 😀😃😄😋
pomkin (1 day ago)
sad to see you gooo
DEDI Legend (1 day ago)
Who is listening at the time of the 2018 England World Cup at this point in time at half time 5 nill 😁😁😁😁
Tristan Cookman (1 day ago)
I only found this song because of The Crew
Menina de Júpiter (1 day ago)
This song is amazing
Cem Özer (1 day ago)
TÜRKLER NERDEEE??
Gabzoka (1 day ago)
mia mosica facorita hahahaxhhash daqui uns anos vou ter vergonha de ler esse ckentario crtz ;)
Travis Kinsey (1 day ago)
Why do I get the feeling I'm gonna get a phone call saying I'm gonna die in seven days after watching this lol? A great video from a great band 👌🏾
StreetKiller013 w3 (1 day ago)
24 june?
Kropek (1 day ago)
2050 ?
The crew: wild run
Negro Awesome (1 day ago)
No me dejan agarrarne la oreja
Daniel Walker (1 day ago)
Eu estava vivendo minha vida sem conhecer essa maravilha de música cara.
João Miguel (1 day ago)
Never get's old, I bet 30 years from now I'm still gonna be listening to this
i loved song
StreetKiller013 w3 (1 day ago)
The crew 2?
xxfreeguccixx (1 day ago)
still loveeeeeeeeee this song
2019?
thiffany alves (1 day ago)
The vampire diaries❤❤❤ FOREVER❤❤🇧🇷
Ginger Ninja (1 day ago)
Tynecastle anyone?
Starfish (1 day ago)
Feminazis?, Donde están?
oziuN #1K (1 day ago)
Quem veio por causa do vídeo do cachorro kkkkk
Willie Bell (1 day ago)
LMAO 666 MILLION HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAH
Diamond Life (1 day ago)
666million views June 2018
CesarFresh ! (1 day ago)
666M views. Okaaaay, I'm out.
Isabella Guedes (1 day ago)
Em 2020 ainda escutarei
Xav Rutherford (1 day ago)
This song is so good
HANDSOME (1 day ago)
666m
Mr.Blank 79 (1 day ago)
Plot twist he wants to know
r u h o k s (1 day ago)
666
2029?
emerson mejia (1 day ago)
Love shom
Alpha Mage (1 day ago)
666.914.372 veiws is this the devil?
Charlie Denniff (1 day ago)
Fucking funny listening at 1.5 speed
Zakaria Jaidane (1 day ago)
666😂
666 million views👌👌👌
master oki (1 day ago)
q verga 2013 y hasta hoy la escucho
mrMarkGaruda [MMG] (1 day ago)
666 million views... Pretty suspicious
Samina Ahmed (2 days ago)
holy shittt....this is literally at 666 million views!
Ender Emporer (2 days ago)
666,866,688 views. 91,899 comments. Almost perfect.
שני מעודה (2 days ago)
perfect
• bianca (2 days ago)
666M views
Fraw Tv (2 days ago)
Open this on my Samsung, now its an iPhone
Trinity Zerious (2 days ago)
There's 666 million views Satan knows what's good
Raphael Sousa (2 days ago)
666 mi
esra aydın (2 days ago)
666 million
Antonio Basurto (2 days ago)
2018#2018
Blurry_ Tyler (2 days ago)
666M
Solitário Anônimo (2 days ago)
666 mi views
Steve Quinn (2 days ago)
666 million
MAHMUDUL Hussain (2 days ago)
666 million views
kiko tomando refresco (2 days ago)
666,666,666 OKAY THATS FINE
kiko tomando refresco (2 days ago)
domon's rock
artatme (2 days ago)
When I was a boy, I dreamed the video, up the mountain and back down the street still in my mind.
Kevin Santos Barbosa (2 days ago)
Música perfeita pra transar
Carl Stewart (2 days ago)
666+ million views!
mauerkissen Eikn (2 days ago)
Als ob sie einfach morgen auf dem Hurricane sind und ich nicht :/
CRAWN (2 days ago)
666,000,000 views
JongBae (2 days ago)
Anyone here while it's at 666M views?
jawad mahmood (2 days ago)
666 m views what the hell... 😱😱😱

Would you like to comment?

Join YouTube for a free account, or sign in if you are already a member.