HomeКомпьютерные игрыRelated VideosMore From: DanTDM

Minecraft | SATELLITE CANNONS (Explode the World from Space!) | Mod Showcase

67405 ratings | 5736269 views
"CAN WE GET 20,000 LIKES?!" ► Next: https://www.youtube.com/watch?v=lO2sZP_nNWg&list=PLUR-PCZCUv7Te0KbzR6rpaD9rXORtYib2&index=46 ► Previous: https://www.youtube.com/watch?v=LBwK5rnchvw&list=PLUR-PCZCUv7Te0KbzR6rpaD9rXORtYib2&index=44 ► Subscribe and join TeamTDM! :: http://bit.ly/TxtGm8 ► Follow Me on Twitter :: http://www.twitter.com/DiamondMinecart ► Mod Showcases Playlist 2: https://www.youtube.com/watch?v=BHDL8BVUOFc&index=1&list=PLUR-PCZCUv7Te0KbzR6rpaD9rXORtYib2 Today, Trayaurus has got himself into a little bit of bother thanks to him working late on a secret project. The only way I have to fix it is to employ the secret weapons I have been hoarding away that can destroy things with lasers, from SPACE! ► Get the Satellite Rockets Mod: http://minecraft.curseforge.com/mc-mods/orbital-bombardment/ ► Want To Send Me Something? :: The Diamond Minecart / DanTDM Office 34 67-68 Hatton Garden London EC1N 8JY UK ► Merchandise! US: http://thediamondminecart.spreadshirt.com UK: http://thediamondminecartuk.spreadshirt.co.uk EU: http://thediamondminecart.spreadshirt.net Enjoy & remember to like, favourite and subscribe to support me! -- Find Me! -- Twitter: http://www.twitter.com/DiamondMinecart Facebook: http://www.facebook.com/TheDiamondMinecart Instagram: DanTDM Skydaz: http://www.skydaz.com -- Easy Mod Installers! -- Credits -- All titles and images created by TheDiamondMinecart Title song: Super Street Fighter Remix - AntoineLavenant - https://soundcloud.com/antoinelavenant
Html code for embedding videos on your blog
Text Comments (3302)
Charlie2016999 (15 hours ago)
Good time to do laza
Miguel Medina (8 days ago)
He said crap 😲😱😰😨
Oliver Morgan (12 days ago)
I can't believe that Dr t did this with grim
Robbie Mazanetz (12 days ago)
Review the Minecraft pet prison life map
최종인 (14 days ago)
Hi
Carole Jacobs (17 days ago)
let he be locked up for a month
Raiden Kehoe (18 days ago)
EusuheryrjgRurvkejfuehr
Ayden Sanchez (21 days ago)
He said dame
orson Tang (21 days ago)
I'm your very big big fan I'm 6 years old
JJ Y (24 days ago)
14:05
JJ Y (24 days ago)
LOL 14:
SonOfVecro (27 days ago)
whos watching in 2018?
I love kawaii pets
Im realy shy
Hi
family zelaya (29 days ago)
Dan was in creative
Pete&TJ GAMERS (29 days ago)
Cool dantdm
DragonGamer (1 month ago)
WOAH WOAH WOAH GUYS DID YOU NOTICE AT 14:06 HE SAID CRAB JUST WITH A P AM I ONLY GUY WHO NOTICED DAT???????
that guy (1 month ago)
Any one watching in 2018
Best Boy (1 month ago)
Dan you are dumb it was aiming where you were clicking ignoring all mobs and i do love your videos just you don’t make the smartest decisions
Dendé Hehr (1 month ago)
U said damn in the vid.
Robbie Dotson (1 month ago)
Stop saying cuss words
Daniel Stanchev (1 month ago)
what mode is this?
Bebeth OPOLENTISIMA (1 month ago)
HI
Gamer5king Lol (1 month ago)
2018 anybody?
Warframe Addict (1 month ago)
THATS A LOTTA DAMAGE
Landon Blevins (1 month ago)
Dan do NOT say that
Zhang Kelly (1 month ago)
Wow tryaurus really messed up but i dont know why Grim is behind those bars with trayaurus
Xander Simms (1 month ago)
wow dan cursed my god!
null null (1 month ago)
U said teh C word
Vulpixio (1 month ago)
Damn expensive
Barbertale SansBoys (1 month ago)
Get back to THIS please!! And and custom adventures
Neo Gangawan (1 month ago)
Barbertale SansBoys yeah I missed these kind of videos.
ryan khatib (1 month ago)
amazing
Gary Chezburg (1 month ago)
Nostalgia
Jonathan Puga (1 month ago)
I want it so badly
Jonathan Puga (1 month ago)
I mean i want that mod so bad
Jonathan Puga (1 month ago)
i Santoyo that mod so Badillo Dan i want it please
Randle Rider (1 month ago)
Dan:to deal with the flippen zombie Me:Wait the zombie flips?
Heather Cropper (1 month ago)
I love videos and I am 10
Jay Ruth (1 month ago)
you just said crap wow i did not know you speak 18 plus words
Samuel Hopper (1 month ago)
YOU SWEARED DAN!!!
Greenlegoman718 Gtmcpe (1 month ago)
Umm dan I know u have young viewers and some wouldn’t understand what radiation does but if that was real u would probably have been dead just saying
2018? Anybody??? Ok.
Paola Perego (1 month ago)
IM DENOUCING THE HAZMAT TEAM: does grim center with this mess -.- nope xD
JODIE GAMMON (1 month ago)
32 diamonds that is aloooot!
Hey dan you need to start tolling think noodles
Cakey King (1 month ago)
U mean trolling
Prototype 6.0 (1 month ago)
You do realize if he went in the water the water has rad
K3TZ (1 month ago)
Lol u swore in the video for the meteor shower
JimboDaCow (1 month ago)
Do more Minecraft Even in 2018 I can’t stop watching
Sueudus Sjsusjsjxs (2 months ago)
He said o crap
Massimo Trevino (2 months ago)
you cursed
Riaz Randoms (2 months ago)
40 dimonds for a advanced photonic inverter
Melissa Uhrin (2 months ago)
Don't cures
dark spyro 91 (2 months ago)
dan: ima firen my laza
the ash Greninja Man (2 months ago)
WHY IS GRIM IN THERE?!
Zae Brown (2 months ago)
Dan play Granny
Alejandro Setiota (2 months ago)
I mean survival
Alejandro Setiota (2 months ago)
Why did you go to createtive
thekittyempire warrior (2 months ago)
All of this stuff you showed is very expensive
Daniel Evans (2 months ago)
You said crap
MyYT Channel (2 months ago)
He said crap
Roger Barrera (2 months ago)
2018 anyone
Michael Chhim (2 months ago)
I love the old vids
Tiny wolf (2 months ago)
DONT SAY CUSSING OR BYE BYE MY SUBSCRIPTION
Julie Foster (2 months ago)
ello
rissa donnelly (2 months ago)
Do a Naruto mod
Marklee Marquita (2 months ago)
Make more
Just Raven (2 months ago)
all of your mod showcase i donwload it
Maria Trujillo (2 months ago)
He cused
TheEmeraldDestroyer 21 (2 months ago)
Dan: Oh crap Me: ................
Yami Leth (2 months ago)
The newsman is DanTDM as well
bus driver 999 (2 months ago)
And the world
CPplays08 Productions (2 months ago)
That lens... WHUUHH..
L Stroud (2 months ago)
*Walks into lab filled with Radiation without a mask* *Talks about radiation* *Has no mask* *Survives the Radiation* Are you Immune????
Dr. Gaming (2 months ago)
2018 anyone
Wyoming Ball (2 months ago)
Damn. No wonder NASA needs so much money: They have been using this expensive equipment! Also Dan, I didn’t know you worked for nasa!
Skylar Nolin (2 months ago)
Dr.trayaurus is always in trouble.......dan! save yourself one day you will be affected and be in sooooo mucchhhhh trouble lolol :3 O_O Serioulsy again trayaurus *puts hand on face and shakes head*cmon lol
ebow Gaming and vlogs (2 months ago)
He cursed
Shadow Side (2 months ago)
any one from 2018?
Josephine Holman (2 months ago)
send me The mod please
Josephine Holman (2 months ago)
i vote justice
Colt Pearson (2 months ago)
He cursed
Frank Perricone (2 months ago)
P/U WHAT STINKS ABOU IT Srry
Christopher (2 months ago)
XD
Teagan Hartsock (2 months ago)
stop saying dam
YEAH I WANT DESTRUCTION >=D I WANT DESTRUCTION EVERYWHERE HAAHAHAHAHHAHAHAAHHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHHAHHAHAHAHAHHAHA!!!!!!! >=D
ilovecats (3 months ago)
Uh oh Dan said the c word
Lisa Frazer (3 months ago)
sadly, the mod doesn't exist anymore
bradcamp299 FEM (3 months ago)
HE SWORE!
Hello good Barnes (3 months ago)
19
Ry Am (3 months ago)
haha
M.J. Sage07 (3 months ago)
And *POP* goes the mutant zombie!
luke clinton (3 months ago)
u sware
Blaze Rodriguez (3 months ago)
2018!?!?
Joe _M (3 months ago)
You said you dont sware
kasno Lagi (4 months ago)
Good enderman voice dan
Joejnr Jnr (4 months ago)
Dan do the bat mod 😊
Sebastian Sawyer (4 months ago)
Hes din creative
joeypro lol (4 months ago)
I hate my f*cking phone icant even watch
Stil2702 (4 months ago)
Not found We were unable to find the page or file you were looking for.
Yannick Stroeven (4 months ago)
the website doesn't work ._.

Would you like to comment?

Join YouTube for a free account, or sign in if you are already a member.