HomeКомпьютерные игрыRelated VideosMore From: The Original Ace

When People Say They Have A S**T Texture Pack

10579 ratings | 686762 views
Download the worst texture pack in existence here: http://adf.ly/1mZArV (click twice for double adf.ly moneys [dont really..]) In this video, I challenge myself in Minecraft PvP with a texturepack that would make even the greatest PvPers fall. At least I get better fps with this pack. BUT, do resource packs affect gameplay? When people say they have a S**T texture pack, is it a valid excuse? That's what I'm here for! Minecraft Clickbait Guide Book: https://goo.gl/eceBDR TheOriginalAce Official Merch: https://goo.gl/qHmLEz Patreon Link: https://goo.gl/RKrLq1 ================================== If you liked the video, give it a like, comment and maybe tap on that subscribe button. If you didn't like the video, Like, comment, and subscribe anyway and maybe I'll make something better later on ;) Keep it fresh, Aceholes! -TheOriginalAce ================================== Stay Fresh with me on: Twitter: https://twitter.com/The0riginalAce Facebook: http://www.Facebook.com/TheLastOriginalAce Other Channel: https://www.youtube.com/c/Legobuilder9000 ================================== Download My Texturepack Here: http://adf.ly/1Rebgw ================================== My Server IP: PvPProject.com IP of the Server in the Video: ================================== Music from: http://www.AudioBlocks.com/ http://jinglepunks.com/ ================================== My Equipment: Computer: Alienware M18x Laptop Monitor: Acer B6 Series B286HK Mouse: Razer Naga 2014 Keyboard: Razor Blackwidow Mic: Blue Yeti (not the pro one...) Hard Drive Space: 1500GB Average Network Ping: 24ms Recording Software: Fraps/Audacity Editing Software: Sony Vegas Pro 12.0 My Cameras: Sony AX100 & Cannon Rebel t3i
Html code for embedding videos on your blog
Text Comments (1329)
The Original Ace (1 year ago)
Download this beautiful texture pack in the description!
Dee Duy (4 months ago)
Razer Naga for life
PlatinumGH (4 months ago)
What makes you think it's a virus? darkmrnice
Dark Flame Master (4 months ago)
The Original Ace thks
Cidil (5 months ago)
LOL
Discommon PvP (8 hours ago)
0:47 Your welcome
WARRIOR_LINKER (2 days ago)
Rip badlion
FlamePepper (2 days ago)
Why
Alter (3 days ago)
um
reignxxds Da Wei (8 days ago)
Cool vidio wow
RedHotReddy (11 days ago)
I'm getting this pack just for the axe
unlimitedFPS (14 days ago)
are u suck?
fireblaze 103 (18 days ago)
5:13 he only won because he must have more subs than u
My name is JEFF (22 days ago)
I dont even play minecraft!!!
Catic Chaotic (27 days ago)
How is this not age restricted?
CowsPlay (28 days ago)
8:45 lmao
DatTC127 (29 days ago)
Technopack
SimpleGaming (1 month ago)
im a rebel i giving a direct link http://www.mediafire.com/file/qza2d899c4ed2kr/Sh%2At+Texturepack+%28TM%29.zip
Botts King (1 month ago)
Pls when people say they have a shit sword/armour set
Kaloyan Luchkov (1 month ago)
Why is there a p8c called "butt" and "bra model" at 3:02
Dylan Dimagiba (1 month ago)
you should’ve mad your bow dick and the arrow piss😂😂😂😂😂😂
MCely Gaming (1 month ago)
You need a even more shit texture pack
Zecroh (1 month ago)
Asks for melee, lava spams and says L. Badlion
You Earned It (1 month ago)
Just download a new f*cking pack if you have a sh*t pack
Peridot X5G (1 month ago)
I want this on mcpe
3:26
Vaki Smithy (1 month ago)
Imma edit this pack so the gapples are tide pods
ObmocLatem ϟ (1 month ago)
BEST MINECRAFT PVP TEXTURE PACK EVER!!!
Richard Zhong (1 month ago)
shant v4 pack is amazing
UltraPlayz (1 month ago)
he has "bra model" in his pictures
Cheese Nugget (1 month ago)
I died when I saw the Dick armor
DimSumFatBoi xD (2 months ago)
Pause at 3:02 what u see
Shining_Sadness/SadShine (2 months ago)
Build uhc my game bitch
Shining_Sadness/SadShine (2 months ago)
LOOK at my channel its all build uhc I rekt bitches with my stick
Bennett_26 (2 months ago)
say 123 id u downloaded this beautiful pack
Jose Cota (3 months ago)
What website or app did you make the pack on
Marnix Stapert (3 months ago)
Geniush!!! GENIUS!!!
FightNormaly (3 months ago)
Bro you're too fucking funny.
Chandler Curtis (3 months ago)
666k views sign of the devil
McpeHacker (3 months ago)
3:27 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
Alfie.B. Bailey (3 months ago)
So rude
SnK GD (3 months ago)
You Have a 666k views
I WANT THAT TEXTURE PACK CAUSE THE BATTLE IS BLEACH I WANA DRINK IT
CreeperXD Pro (3 months ago)
Downloaded
Jeffy Jeffy (3 months ago)
the diamond sword is the only good thing with this resource pack
Jeffy Jeffy (3 months ago)
your texture pack you use in most videos is 8x8... wow
NicplayzMCPE (3 months ago)
3:25 nearly shat myself lmao
Jeffy Jeffy (3 months ago)
what did you use to change texture pack? was it photoshop?
Erik (4 months ago)
I clicked 21 times to adfly for money xD
R Pinkas (4 months ago)
**FAKE TM**
Emrekaan Uzun (4 months ago)
FUCK YOUR SHİT PACK
Hi ace you are the fucking youtuber ever and you fuck your wife vagina and ur penis stuck on vagina
F you
MEESNAW OP (4 months ago)
wat software u using?
DebugV5 (4 months ago)
P O W E R F U L
smago gaming (4 months ago)
the women as an axe is a smoke add and I feel so bad XD
smago gaming (4 months ago)
the women as an axe is a smoke add and I feel so bad XD
Arzad Aja (4 months ago)
Strike coming
Jämëš bøōth (4 months ago)
jesus Christ! How many times can you click per second?!
Elias Schuhmann (4 months ago)
How the f*** are you clicking that fastly??!! Oh btw: change shitty your pack11!
Nova Z (4 months ago)
Woah how convenient this video is 10mins and 22nd seconds... hmmmmmm
Pet Rock (4 months ago)
😱 u perv
Pet Rock (4 months ago)
Percent
MimotojiYT (4 months ago)
i use your #### pack and it does improve my PVP skill THX (THIS IS TRUE REALLY)
IMainHanzo (4 months ago)
The 18+ side of Minecraft. I love it.
Widster (4 months ago)
When people say they're rusty
NetherThief (4 months ago)
1:20 lol
Kempish (4 months ago)
Holy shit you’re too funny. Subbed
Kegy Bread (4 months ago)
Pls a link for your skin :-)
TheYoloCow (4 months ago)
3:01 why do you have a picture of a butt
CorbinX10 (4 months ago)
Resource pack... RESOURCE PACK IT FUCKING SAYS IT RIGHT THERE
pika plop (4 months ago)
3:26 i could not stop laughing
bubbles the duck (4 months ago)
Finnaly a good mc utuber!
bubbles the duck (4 months ago)
Yes
Abraham the awesome (4 months ago)
what does S**T mean?
Connor/The CC & Friends (4 months ago)
I likeur 8x8 texture pack! It makes me feel like a tiny child when I use one.
Obsidian_Hater8279_ (4 months ago)
Minecraft 1.14 lookin pretttttty good
The Final Boss (4 months ago)
*"TOP 10 MINECRAFT YOUTUBERS WHO HAVE SWORN!"*
Kawion (4 months ago)
You should've made the water look like green sewage and the lava look Black{Like Poison}
0405sonic (4 months ago)
XD doctor evil
:Zentix: (4 months ago)
Ace change your fucking pack
TacoCat (4 months ago)
Why did you have a picture of a butt.......
Konstantinos Karetsos (4 months ago)
What do u use to make the pack pls respond me
Valters Kļava (4 months ago)
L
Pj Scheers (4 months ago)
#L #EZ
SaraPandora (4 months ago)
9.666 Likes IMMA RUIN DIS
KSqoosh (4 months ago)
Borat is nice Butt Bra Model Cow What the fuck are theese pictures?
robin armstrong (4 months ago)
3:10
ツFiys (4 months ago)
Huawhi dicked Cquse he got a “55” hit combo on him.
JustARandomL (4 months ago)
O thank God there’s a download link!
xTzunami (4 months ago)
So funny
*NOOB BODY* (4 months ago)
3:02 -Bra model Butt...
Sack Boy (4 months ago)
Your texture pack is shit.
I AM YOUR GOD (4 months ago)
i got a picture of the former smoker now im making a mask mod and a cigarette smoking mod
ItsGBHD (4 months ago)
1:04 lmfao
Z6X (4 months ago)
why the fuck did i download this?
mystertee (4 months ago)
9:27 SAVAGE
Samuel Reams (4 months ago)
in the url of this vid it has the words: Ecoli l
Preston Dodson (4 months ago)
Don’t cuss
Lill Jeffy (4 months ago)
Shit pack is 1.14
Dare Angel (4 months ago)
1 pixel texturepack
christian rudolph (4 months ago)
wtf no it will waste my space are you rasist????
xXkingbabyXx (4 months ago)
you suck
Tails The Fox (4 months ago)
i actually like that pack (not the shitty one, the other one)
Unii (4 months ago)
Best pack ever 😂
Joseph Animations (4 months ago)
This was the MOST TIME I LAUGHED SO MUCH THAT I ALMOST CHOKED XD

Would you like to comment?

Join YouTube for a free account, or sign in if you are already a member.