HomeКомпьютерные игрыRelated VideosMore From: DOLLASTIC PLAYS!

A Shapeshifter and His Source - Blades and Magic Book 2 EP2 - Minecraft Roleplay

2621 ratings | 143070 views
A Shapeshifter and His Source - Blades and Magic Book 2 EP2 - Minecraft Roleplay Rylan struggles to get his shapeshifting controlled at will. Despite of others telling him it's a gift, he feels differently about his power. Now that they're in Syllah, will he able to find help? Blades and Magic Downloads: http://www.dollastic.com/blades-and-magic ★ CREDITS * Story & Script by DOLLASTIC * Illustration work by JESSE (http://kakiclo6.wix.com/jesse) * Script Proofread by Stephanie D. ★ VOICE ACTORS * Co-Casting Director - EileMonty (https://twitter.com/EileMonty) * Co-Casting Director - Shing Star Casting (http://www.shingstartcasting.tk) * Max VA - Patrick M. Seymour (https://www.youtube.com/user/SeymourVAA & https://twitter.com/PatMSeymourVA) * Neal VA - Stephen "Widdle Wade" Lynch (http://www.youtube.com/c/coschallengers & http://www.facebook.com/wadeswiddleworkshop) * Rylan VA - Michael A. Zekas (https://twitter.com/MichaelAZekas & https://www.facebook.com/michaelazekas) * Rachel & Lady Phyllis VA - EileMonty (https://twitter.com/EileMonty) * Lucian & Bear VA - Kellen Goff (https://twitter.com/kellengoff & http://www.kellengoff.com) * Nao VA - Lizzy Hofe "PrincessRizu" (https://www.youtube.com/user/AnimeFairi & https://twitter.com/PrincessRizu) * Kao VA - Aimee Smith (https://www.youtube.com/user/ATheatricalSongBird & https://twitter.com/AimeeSmithVA) * Guards - Kellen Goff ★ WORLD BUILDS * "Blades Academy" Abbington College by axianerve / modification made by me. (http://www.planetminecraft.com/project/abbington-college---victorian-style-university/) * "Koura City" Sharthur by Rolofolo & Xtr3m3shadow / modifications + prison made by me. (http://www.planetminecraft.com/project/medieval-city-sharthur/) * "Syllah" Quaint Medieval Town by Steelfeathers (http://www.minecraftforum.net/forums/show-your-creation/screenshots/1596623) ★ MC Body Act Help * My Lovely Sister Jenny!! (https://www.youtube.com/jentlestrength) - I am not seeking body act help atm. It's a private server ^^; ★ Music * Provided by 환상로/Illusion Road ★ Resource/Texture Pack BDCraft with modifications by me. ❤︎ Follow Dollastic Plays! ❤︎ ----------------------------------------­------------------------------------ "Dollastic" Toy Unboxing Channel: http://bit.ly/1LwJZpm "Lastic Dreams" Art Channel: http://bit.ly/LasticDreams http://www.dollastic.com http://www.instagram.com/dollastic http://www.twitter.com/dollastic ❤︎ Watch Playlists from Dollastic Plays! ❤︎ ----------------------------------------­------------------------------------ * Blades & Magic - Minecraft Fantasy Roleplay: https://www.youtube.com/playlist?list=PLD8gucun4o1ZqGr4L9TLq4Vrue7HIlFjs * Minecraft Murder Minigame: https://www.youtube.com/playlist?list=PLD8gucun4o1aN8UyZ1c5JdHPf5xxdwzkV * Minecraft Mini Games: https://www.youtube.com/playlist?list=PLD8gucun4o1aqShr9HwWoV0PiXYGqppng * Roblox Mini Game: https://www.youtube.com/playlist?list=PLD8gucun4o1ZxyuHJ9O-1_uyF7II4nPQ_ ❤︎ About Dollastic Plays! ❤︎ ----------------------------------------­------------------------------------ "DOLLASTIC PLAYS!" channel is a silly fun gaming channel that is 100% kids and family friendly. The host of the channel, Lastic, is a passionate content creator who gets inspired by creative side of games. There's absolutely no swearing while exploring fun games people of all ages can enjoy. You can watch mini-game game plays of Minecraft, Roblox and a lot more as well as role play (roleplay / role-play) series. ❤︎ Dollastic Plays! IGN ❤︎ ※ All my IGNs are listed here. If it's not here, it's not me. ----------------------------------------­------------------------------------ Minecraft: dollastic Roblox: DollasticDreams Moshi Monsters: dollasticx11 ❤︎ Music Credits ❤︎ Privately Commissioned Music "Breezy Day" and "Pumpking Bell" composed by Cerulean[세루리안] (Haim Joe) * Music in this video is privately commissioned exclusively for my channels. * I also hold an explicit written permission directly from the rights holder to use his music COMMERCIALLY. http://ceru.kr/
Html code for embedding videos on your blog
Text Comments (1144)
Christina Estes (1 month ago)
omg hi
xuehai yu (1 month ago)
Hi love your videos
Star Fox (1 month ago)
Rylan x lastic I totally ship it i did from the start
unicorn lover (1 month ago)
soooooo cooool
c eden (1 month ago)
I know I’m very late but I love that everyone starts Shipping Rylan and Lastic now but I shipped them since I saw him!
FiestyLeo Gaming (2 months ago)
Wow Lastic, ya look like a kid compared to Rachel's height XD
Olivia Taylor (3 months ago)
Wow
Millie-May Duffield (3 months ago)
I ship lastic and Max
margaret vi (4 months ago)
YASSSSSS!!! THE SHIPPINGS ARE REAL FOR THIS ONE!!!! (Rachel and Neal, Lastic and Rylan)
Traci Roundy (4 months ago)
This reminds me of Harry Potter
mitch morgan (5 months ago)
I'll be in this message
Isabella Unicorn (5 months ago)
Hi
ItzIrene Playz (5 months ago)
Can you play minecraft hello neighbor with chad plssssssss.
Dream Unicorn (5 months ago)
All of u who ships Rylan and her are silly because on episode 4 Max confesses his love for her and it’s so cute.... like seriously 😍😍😍❤️❤️😜😜😜
kooki patino (5 months ago)
lastic beautiful and asome story
JENEVIE SAGMIT (5 months ago)
HEHEHEHEHEHEHE * COUGH * COUGH * U LILE HER DONT CYAH?
Amy Ramirez (6 months ago)
bear is so truee
Harley Bluu Galvan (6 months ago)
Dollastic why did you put blood all over the place
Lucy Wadsworth (7 months ago)
I love you
Cassie Mister (7 months ago)
Pink haired girl = lisey/ Katline from aphmu
Nasrah Wahyuni (7 months ago)
Ohhhhh Rylan x lastic come on rylan tell lastic hehehe
Shealyne Anglin (7 months ago)
Rylan: Can't you see some of us are trying to sleep in!!😡 Max: Quite frankly, I think your gonna wake up the ladies if you keep yelling like that. 😆😆😆😆😆lol
Phuong Thao Hoang (7 months ago)
I just notice that Lastic is short like the little girl Max met
Dagger Eclipsed Rose (8 months ago)
I ded
Oyuky R Schollian (8 months ago)
OMG THE OUTRO IS AWSOME I LOVE IT
Insert Name Here (8 months ago)
Ships Little girl x Max Neal x Rachel And the best of all Rylan x Lastic
Giselle Herrera (8 months ago)
me
Hania Fatima (8 months ago)
You know who else can shapeshift? Rylan's instincts
Bru beru (8 months ago)
I ship lastic × Max or lastic × neal or lastic × rykan ahh im confused
Bru beru (8 months ago)
Its rylan not rykan
unicornlover 236985 (9 months ago)
Cool
Benjamin Robertson (9 months ago)
Hi everyone
Lemon Phone (9 months ago)
Dollastic ur da best idol,artist,EVERYTHING!
Farrah Acosta (9 months ago)
Rylan is me in the morning
One Akko (9 months ago)
It’s Sooooooo kewl when they battled!!!!The cartoon XDDD
Mitch Santos (9 months ago)
I ship Max and LASTIC but not in rll cause i ship Patrick and Lizzie
Noah Everette (10 months ago)
Neal and Rachel sitting in a tree k i s s i n g First come love then comes marriage the comes the parents with the baby carriage
LPS DaisyBlossom (11 months ago)
😀OMG I LOVE THIS
//Arianna _FoxxRBLX (1 year ago)
👍(*^_^*)(๑´•.̫ • `๑)(≧▽≦)(。>﹏<。)(^u^)^_^
Rainy Lynn Irwin (1 year ago)
i,d tell you im upsetst with this video
Rainy Lynn Irwin (1 year ago)
do a video when you master your powers
joseadriancarmona (1 year ago)
MY SHIP!!
Sopheighra Leota (1 year ago)
hehe i love the little girls voice lastic she sounds cuteee
Oh omg O_O aaaaaaaa
GalaxyStar (1 year ago)
Who laugh when Rylan yelled in his pillow
Lili Robert (1 year ago)
DESTROY you
Lili Robert (1 year ago)
MAX if you get in my ship I will
J1TheLyricist (1 year ago)
This ain't have p
Dreamer Wolf XD (1 year ago)
I hear katelyn and kawaii chat he pink hair one Katelyn and green hair kawaii chan
Little Johnny (1 year ago)
I like this video cause it was made on my birthday
Jessica Berumen (1 year ago)
Lol who else thinks Rylen(Rylan) is a Tsundere?😂
A_LPCM! (1 year ago)
I don't know who to ship anymore. Help! 😕 😨
triplets sister's (1 year ago)
7:18 do not click this is so when I leave the vid I can click this to get where I was
David Loop (1 year ago)
Nice video
jessicaelidee (1 year ago)
1:21 is it bad that I laughed?
lastick u are AMAZING ;)
Savana F (1 year ago)
u and rylan r the best couple even better then max and u
Bee RBLX (1 year ago)
when its 4:05 AM and you want to sleep becuz its almost dawn but ur too obsessed with the series
Katherine Nguyen (1 year ago)
Why does the pink haired boy sound like Katelyn?????
triplets sister's (1 year ago)
Katherine Nguyen it issssssssssssssss the same acter
Katherine Nguyen (1 year ago)
And kinda sound like him?
Lily Ashamed (1 year ago)
OMG. did you see ol that blood
Wifu Nova (1 year ago)
RYLAN×LASTICE IAM A BIG FAN LOL #FANGURL#
Sakura Arts (1 year ago)
Rylan:ARHHHH STOP TALKING! CAN'T YOU SEE SOMEONES TRYING TO SLEEP AND STOP CARING ABOUT ORANGE HEAD AND HER APPLES And stop shouting....;)
Party TUBE (1 year ago)
So its.... Lastic and Rylan Neal and Rachel What about Max?
Colton Michael (1 year ago)
Omg Eile's (Idk how to spell her name) voice for Rachel sounds like when she does Fluttershy's voice from her MLP Version Songs 😊😊
Kikiaox Draws (1 year ago)
*hits my head on my table* WHAT WITH THE SHIPPPPPSSSS FIRST NEAL MAX THEN RYLEN (I SPELLED THAT WRONG I KNOW) IDK WJO TO CHOOOOOOOOOOOSE WHY YOU DO DIS TOOO MEHHHHH I mean Neal is like a big brother BUT IDK XD HELLLLLPPPPP
Amal Mahmood (1 year ago)
I love the anime parts you add it makes the video even more better
Latasha Hernton (1 year ago)
<3
Sakina Nizamoodeen (1 year ago)
the two girls are mean they hurt the pour innocent guards!
Maxine Ledesma (1 year ago)
lastic how old are you because i think you only 6 yr old
THEY MURDERED!!! 0-0 LASTIC HOW COULD YOU!!
Otaku Girl (1 year ago)
i kinda still ship Lastic with Max or Neal
Dmitrii Knop (1 year ago)
i laugh when i see my own comment from a week ago
Little ocean Wolf (1 year ago)
Awww max
AppleCream Wolf Pup (1 year ago)
[Caution] Spoilers down here ⬇️
Gatcha Melody (1 year ago)
The first time I saw this I thought Racheal was Lastic's mom cause of how tall she is and how short Lastic is! 😊😊
Dmitrii Knop (1 year ago)
I DIBS SHIPPING NEAL AND LASTIC 😊 #Nastic
Dmitrii Knop (1 year ago)
MEOOOOOOOOOOOWWWWWWWW L.O.L. (lastic ur AWESOMEEEEEEEE)
lilith (1 year ago)
Bear: Ya like 'er dont chu? Me: YAS HE DOES GGCHGCGBKTFFSTHHKFGGGG
Leah hernandez (1 year ago)
omg you said stupid orange jead
Leah hernandez (1 year ago)
whats wrong with orange head and her apples hmmmgarr
BlueHasAThing (1 year ago)
Lastic! I'm so sad!! I got banned on Party Zone!! *cries*
Amina Hamrerras (1 year ago)
What i dont see it
Leea Phoenix (1 year ago)
Nael and rachel sitting in a tree K.i.s.s.i.n.g
Angelina Adams (1 year ago)
make another season I like these episodes
Eshal Ikram (1 year ago)
DOLLASTIC I AM 8 AND I WATCH YOUR VIDS
potato pleb (1 year ago)
hi lastic
Crystal S. (1 year ago)
this was adorable. loved this episode
Adorkable Loser (1 year ago)
Travipoo is here:0
Lucy Bridge (1 year ago)
Ship Max And Neal And Lastic
Lucy Bridge (1 year ago)
Ikr dollastic so cute!!!! Love this episode same with book one
GalaxyStar (1 year ago)
Yo that Rylan as that anger tho makes sense since he is a wolf and all
no no (1 year ago)
why every roleplay max is the prince why dollastic
no no (1 year ago)
i like the roleplay
joce farias (1 year ago)
lastic date max plssss
The Noob Queen (1 year ago)
I squeal every time I watch this series
The Noob Queen (1 year ago)
So funny how Lastic is shorter than anyone
Jaclyn Vernon (1 year ago)
The Series Is so detailed I just luvs It so much MAKE MORE KEEP IT UP!
Bella Brown (1 year ago)
is the ship sinking
Lilo Bear (5 months ago)
Bella Brown lol Jens funniest moment Jen: when have to tell Mom and cal the SINK COULD BE SHIPPING wait that came *pat and Jen burst into laughter* 😂 😆 😝 Me: lol that’s the best scene I ever saw lol lol 😂
Bella Brown (1 year ago)
no tt t the ship is sinking
Hatsune Miku 01 (1 year ago)
Mmm why are you so little lastic

Would you like to comment?

Join YouTube for a free account, or sign in if you are already a member.