HomeКомпьютерные игрыRelated VideosMore From: JerryVsHarry

FIND THE DARN BUTTON

2407 ratings | 146168 views
Enjoyed the video? Support us by leaving a LIKE and consider SUBSCRIBING! ► Subscribe and never miss a video! http://bit.ly/1WJCkzI ► Previous video: https://www.youtube.com/watch?v=C2O4mWseTP0 ► Connect to our server using IP: play.itsjerryandharry.com ► Machinimas Channel: http://youtube.com/itsjerryandharry ► Facebook: http://facebook.com/ItsJerryAndHarry ► Twitter: http://twitter.com/JerryAndHarry ===CREDITS=== ► Map Download: http://www.minecraftmaps.com/puzzle-maps/find-the-button-biomes-edition ► Music and sound effects from: Monstercat: Rogue - Adventure Time Neil Cicierga - Brodyquest
Html code for embedding videos on your blog
Text Comments (341)
Eufrace Callangan (6 hours ago)
2:52 to 2:55 is so funny I cant stop replaying it!!,It's so funny XD LOL XD
mr. Flippers (9 days ago)
Can we get 1 like??
Random Video's (10 days ago)
13:09 😂😂
GG Gaming (27 days ago)
O8:24 insane jump 👍🏻
jajaajajjajjaajajajajjajajjajajajjajajjajajajajajajja
PH-CKZ XD (1 month ago)
Ohh a a a oh a a a oh a ah a oh aaaa a haaa
Vloggingman 67 (1 month ago)
I've watched all of your videos , I'm quiet bored of your videos but there ok.
Al Francis Gantalo (1 month ago)
I see the command block
Mai Huong Pham (1 month ago)
Hellomom
vili 4youtube (1 month ago)
13:10 alarm music
Normal (2 months ago)
find the like button level 2: find the idk button
betterert ert (9 days ago)
idk
banana 1 bad (2 months ago)
poor elsa
Adventure Guy (2 months ago)
HEY! WHATS UP EVERY BOOOOOOOOOOOOOOOOOOO ...tton. BOTTON/HIT THAT LIKE BOTTON
robbieandthemike (3 months ago)
why the hell did who be so hypes XD
ysr (4 months ago)
HE SAID WHAT THE FUCK!!
Tuukka Oranen (4 months ago)
You knew there was something to do with the deadbush
Play A Thomas Game
Thomas Is Life Jerry And Harry Is Life
Justine diaz (4 months ago)
At least you don't Cheat J&H
100 % Feline (5 months ago)
Why that fart music on the end?😂
Gina Dulay (5 months ago)
List of my favorite minecraft Youtubers: 1. Jerry vs Harry 2. Prestonplayz 3. DanTDM 4. JackFrostMiner 5. Pewdiepie
Sarahmay05 theslayer (5 months ago)
XD
Sarahmay05 theslayer (5 months ago)
Idiots them are Lachlan and vick
BrainerGamer514 (5 months ago)
13:10 Jerry and Harry: WHERE IS THE BUTTON, WHERE IS THE BUTTON, WHERE IS THE BUTTON. AAAAAAAAAAAAAAAEEEEEEEEEGH. Harry: Found it :)
Shy Type (5 months ago)
12:21 Savanna Biome.... ~~~ Savanna Oo na na Half of my heart is in Savanna na na na ~~~
EliteSteve GT (6 months ago)
13:10 What A Rare Sound
Rechia Paula Laus (6 months ago)
did yu notice that you had three levers on level one
Rainbow Cat (6 months ago)
Jerry vs harry can you play other game? Stop playing minecraft please o-o,. I mean so many video of minecraft
danni rebdra (7 months ago)
I found a button the like button👍🏻
Manuel Meraz (7 months ago)
Good eye mate
ThijsGaat Gamen (7 months ago)
E EGSGCKH. EGSGCKHGCKUGWK. Cugwiyfhfwrufgr2uf
ShadowKnight (7 months ago)
Im swedich
Jada Cade (7 months ago)
13:38 gone sexual with them noises
Isira Sudam (8 months ago)
13:18 Rip Headphone users XD.
•-• IsThatRico (8 months ago)
9:18 I Just captured The Command Block
Idham Aiman (8 months ago)
You laugh like piq
Joshia Curranpop (9 months ago)
#teamjerryandharey
Random Video's (9 months ago)
Did you read te rules or not? *Ehweh yes?* Did you keep the rulebook? *no?* XD
Jose Marie Bernabe (10 months ago)
I subscribed!🎈
Marcu5_9 (10 months ago)
13:10 i signed 7 times already
AlphaWolf26 (10 months ago)
Jerry Where is the botten" Harry:Where is the botten" Both:WHERE IS THE BOTTEN" Jerry: (Screams like a girl) AHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH Harry: Found it.
Lone Walker (2 months ago)
WolfInvader26 *button**
Dragon Monster666 (11 months ago)
Hey tom and jerry
SkripTech Gaming (11 months ago)
Btw i l i k e a n d s u b x d
SkripTech Gaming (11 months ago)
the map was made by ㄥ丹匚卄ㄥ丹れ 丹れ刀 vikkstarnotjerryandharry
Ender dragon (1 year ago)
WHAT SONG NAME INTRO
iamConehead (1 year ago)
JUST FIND THE DARN BUTTON ALREADYYYYYYYYYYYY-
MLG Puggy (1 year ago)
LMFAO ELSA IS A HORSE
James Zajc (1 year ago)
why is it Jerryvsharry if u guys are playing together it should be Jerry&Harry
Ks_Lord YT (1 day ago)
James Zajc Plz watch all there video
Nethan the Gamer (11 months ago)
Your right James Zajc
Ziyah Turro (1 year ago)
6:18 john CENA music and when they laugh they can't breath lol
Sara Sherrill (1 year ago)
Do a nather one !!!!!!!!!!
Isaac Baller628 (1 year ago)
I get confused with there voices
Rndm Vds (1 year ago)
OMG IM IN THIS VIDEO! :D
Phoe. Nix (1 year ago)
The where is the button where they sing is so funny so funny when one of them shout like a girl hahahahahaha XD
Evelyn Gonzales (1 year ago)
Why Everyone Watch Youtube And They Dislike It?
Suri R. (1 year ago)
Harry: look look look look look Both: A Hole Me: HAHAAHHAHAAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA GET IT AHOLE? OK IMA GO JUMP OFF A BUILDING NOW
Antonomagas 74 (1 year ago)
you must have 1 million subscribers
Antonomagas 74 (1 year ago)
ñışė
Lokero 101 (1 year ago)
13:20 Oh my god XD
Takatefu Tamodo (1 year ago)
First
Evin Chin (10 months ago)
That was a sad joke
I dont know who is Talking, they have same VOICE cause :3
Adrian Ljung (1 year ago)
On the voice
Adrian Ljung (1 year ago)
Only me who cant tell the diffrence between them?
Caillou Ordiway (1 year ago)
Oh, great. ANether level hahahahahahaha lol get my joke guys
I oDo
Squacker Squacker (1 year ago)
6:21 cringe
The Black Sun. (1 year ago)
(insert bendy inflation reply here)
supposed?
TheCrime Playz (1 year ago)
gg
Harry Miraballes (1 year ago)
anyone noticed at level 3 when they get the hint the "until" word spelled "utill"?
Shamsa Mehmood (1 year ago)
You bros are funny"
Disney fun (1 year ago)
fdnjkmvfkmfmsdkmldkfdkfddjfdmmfglrmglrgr;ll;rewg'lrefk,;lrmg;lmtmlhymtlyml;y,g;r,gaaaaaaaaaaaaaaaa aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa a a a a a a a  a a a a a a a  a a a a a aa a a a  a aa aa a  a              mkkkkkkkkkkgkhmfkghhhhhhhhhhhhhfffffffffgggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaakndjenfg,u     grhu
Harshad Chaudhari (1 year ago)
me too all its funny so much haha!
Callan Fox (1 year ago)
I don't whach these guys to often
- XIXCOMMANDERXIX - (1 year ago)
who thinks jerry and Harry are cute Smash That Like Button
Gamer ProXD (30 days ago)
- XIXCOMMANDERXIX - iii
Ugandan Knucklez (1 month ago)
HELL YEA
Peter Mendoza (1 year ago)
find the damn button
swiedwan tan (1 year ago)
Wait... That is YOUTUBERRR
FireGaming Xxx DJ (1 year ago)
I just saw a command block in thedark forest
Rainbow Cat (6 months ago)
What
Mayor Cherry (1 year ago)
FireGaming Xxx DJ Me too
Lol like can we get 12 dislikes
Rainbow Cat (6 months ago)
Barbie Alive fuck you
BTW THIS MAP IS CREATED BY VIKKSTAR AND LACHLAN THEY ARE YOUTUBERS!
Vilma Acosta (1 year ago)
you guys funny I like it this videos I'm watching 2016 because I like it
3vro5Gaming (1 year ago)
Hi mom
[gd] darkness (1 year ago)
Coolness Whos*
Coolness1289 (1 year ago)
ho's ur mom?
Nathan Chavez (1 year ago)
jerry and harry can I do find the button I have minecraft for wiiU
george theodoridis (1 year ago)
The horse gave you the button
T. Scheepens (1 year ago)
Hi
T. Scheepens (1 year ago)
(I liked my own comment lol i admit
T. Scheepens (1 year ago)
Thumbs up if you like jerry and harry's hats
Abbigail Brooks (1 year ago)
You guys are funny
Abbigail Brooks (1 year ago)
lol first one😂
Tad Elam (1 year ago)
i hate you harry
PeanutButterJellyFan12 (5 months ago)
Agreeing with Nuzhat Perween, if you hate them why are you watching this video?
nuzhat perween (1 year ago)
so why are u seeing the videos
[gd] darkness (1 year ago)
Tad Elam ?
Angie A (2 years ago)
So funny video
zmspb (2 years ago)
level 6 dark forest looks like the game slender the 8 pages
[gd] darkness (1 year ago)
zmspb Lol true!
Kittens97 (2 years ago)
map maker is so dirty because ice spikes biome button in the inventory 😮😮😮 so so dirty
Reuben James Garza (2 years ago)
3 hours lol
vian thoenie (2 years ago)
Booooooooooooooooooooooooooooooodey
demon dj930 (2 years ago)
Ur fat
demon dj930 (2 years ago)
Rude
Alienators (2 years ago)
"The fucking touchscreen was so retarded so they went to this new system called, BUTTONS." - I AM WILDCAT Keep making more vids like these plz!!!!
MLG_Bro for Life (2 years ago)
YOU GUYS PUT THE HEADS BACK BECAUSE THE MAP IS NOT FOR YOU ITS MADE FOR LATCHALN AND VIKSTASR
Rainbow Cat (6 months ago)
MLG_Bro for Life but they more better than latchaln and viktasr
Gabe Obias (2 years ago)
Lol 1000+ likes and 10 dislikes
Mio (2 years ago)
pause at 3:21 look at the panes, it spells LOL
JabbozRBLX (2 years ago)
Question to Q&A: Do you like the movie called Titanic?
The Suspicious Doge (2 years ago)
13:34 close your eyes just listen.............. ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Lone Walker (2 months ago)
The Suspicious Doge WTF!?

Would you like to comment?

Join YouTube for a free account, or sign in if you are already a member.